Müügitingimused
Milliseid isikuandmeid töödeldakse.
- Nimi ja perekonnanimi
- Kontaktinfo (telefoninumber ja e-posti aadress)
- Maksja ja kohaletoimetamise aadress
- Pangakonto number
- Maksetega seotud andmed (ostuajalugu)
- Muu kliendiuuringute ja/või pakkumistega seotud teave
- ÜLDTINGIMUSED
- Müügitingimused kehtivad seoses veebipoe www.silfish.ee klientide (edaspidi nimetatud Klient) ja Creditline OÜ, registrikood 10997098, aadress Roheline 1-36, Sillamäe 40231 vahel tekkivate õiguste ja kohustustega. , Ida-Virumaa, Eesti (edaspidi silfish.ee).
- Kõikidele Silfish.ee kasutajatele ja/või külalistele, kes soovivad meie tooteid osta, kehtivad käesoleva lepingu tingimused ning Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
- Silfish.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi ja muuta hindu. Kõik muudatused kuvatakse Silfish.ee veebilehel.
- MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
- Silfish.ee müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
- Silfish.ee ja Kliendi vahel sõlmitud leping jõustub Kliendi poolt nimetatud summa tasumisel Silfish.ee arvelduskontole peale tellimuse kinnitamist.
- Klient kinnitab Silfish.ee veebipoes tellimust vormistades ja makset sooritades, et on tutvunud müügitingimustega ja nõustub nendega.
- HINNAD
- Kõik Silfish.ee veebipoes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
- Silfish.ee jätab endale õiguse teha hindades muudatusi. Kui Kliendil õnnestus oma tellimuse eest tasuda enne, kui müüja hinda muutis, siis antud juhul uus hind sellele Kliendile ei kehti, mistõttu ostab Klient kauba hinnaga, mis oli saidil selle esitamise ajal märgitud.
- TELLIMUSE VORMISTAMINE JA KAUBA EEST TASUMINE
- Tellimuse vormistamine ja töötlemine toimub 1-3 päeva jooksul.
- Kauba eest tasumisel saab Klient valida endale sobiva makseviisi: Swedbank või SEB Panga pank või krediitkaardid. Tellimuse kinnitamiseks tasub Klient kogu kauba maksumuse.
- Silfish.ee alustab tellimust täitma kohe pärast seda, kui Klient on tasunud kauba kogumaksumuse.
- KOHALETOIMETAMINE
- Silfish.ee komplekteerib tellimuse ja edastab selle valitud tarnefirmale peale Kliendi poolt arve tasumist.
- Silfish.ee veebilehel märgitud kauba kohaletoimetamise tingimused kehtivad arve tasumise hetkest.
- Kui Klient soovib muuta kauba kättesaamise kohta või aega, peab ta sellest Junico.ee teavitama enne kauba kohalejõudmist.
- Kui Klient ei teavita Silfish.ee muudatustest, siis Kliendi enda kanda langevad edasised kulud.
- Silfish.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise ajal tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus ja arusaamatused tekkisid Kliendi poolt tellimuse vormistamisel ebatäpsete andmete esitamise tõttu.
- Kauba uuesti saatmine toimub Kliendi kulul ning Kliendi tellimusest keeldumisel kohustub Silfish.ee tagastama kauba eest raha. Silfish.ee tasub saatmiskulud Kliendilt.
- TAGASTAMISÕIGUS
-
Kõigile veebipoest ostetud kaupadele silfish.ee registrikood 10997098, adress Roheline 1-36, Sillamäe 40231, Ida-Virumaa, Eesti, telefon +372 5341 7084, kehtib tagastusõigus.
Klient saab kasutada tagastamisõigust 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest vastavalt.
Kaupa tagastamine:
- Klient peab meid teavitama oma kavatsusest toode tagastada 14 päeva jooksul.
- Toote tagastamiseks palun võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@silfish.ee.
- Palun märkige tellimuse number, tagastatud toodete loetelu (ja põhjus), soovitud tagastamise kuupäev ja viis, samuti pangakonto number, millele soovite raha tagasi saada.
- Võtame teiega ühendust ühe tööpäeva jooksul alates teie kirja saamisest.
- Palun tehke tagastus ainult pärast meie e-posti vastuse saamist.
- Kliendil on vastutus toote tagastamise eest.
Teil on õigus toode tagastada, kui:
-
Toode ei ole olnud avatud (pakendi avamine, mis on vajalik toote kontrollimiseks, ei loeta rikkumiseks);
-
Tooteid ei ole kasutatud ega kaotanud oma kaubanduslikku välimust;
-
Toote pakend, mis sai transpordi ajal kahjustada või kaotas oma kaubanduslikku välimust (sellest saab keelduda tarnimise hetkel).
-
- PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
- Defekti ilmnemisel on Klient kohustatud sellest Silfish.ee-d teavitama, saates e-kirja aadressile: info@silfish.ee järgmiste andmetega: nimi, kontaktandmed ja väidetav defekt. Vastav avaldus tuleb saata 14 päeva jooksul peale defekti avastamist.
- Enne saatmist kontrollitakse kõiki kaupu defektide, kahjustuste ja pakendi terviklikkuse suhtes (kaitsekiled, kleebised, tihendid).
- silfish.ee eest ei vastuta:
- kauba kahjustamise eest, mis on tekkinud Kliendi süül.
- defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel.
- toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
- kauba kahjustused, mis tekkisid pärast selle kättesaamist Kliendi poolt.
- VASTUTUS JA VÄÄRAMATUD JÕUD
- Silfish.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Silfish.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
- Silfish.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Silfish.ee ei saanud mõjutada ette näha.
- PRIVAATSUS
- Silfish.ee veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Silfish.ee´le enda isikuandmete töötlemiseks.
- Silfish.ee kohustub kasutama Kliendi andmeid ainult tellimuse täitmisel ning mitte avaldama neid kolmandatele isikutele.
- MUUD TINGIMUSED
- Silfish.ee ja Kliendi vahel tekkivate erimeelsuste või vaidluste korral püütakse eelkõige kokku leppida ja probleem ise lahendada. Samuti on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või kohtusse, kui Silfish.ee ja Kliendi vahelised läbirääkimised ei ole andnud tulemusi. Silfish.ee-l on omakorda õigus pöörduda oma õiguste kaitseks ka Kohtusse.